Subject: FW: Kooskõlastus, elektriprojekt Jägala võrgupiirkonnas
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 09:42:43 +0200

Tere!

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/20190-2

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Tammekand Liis <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 3, 2024 9:38 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>; Arvo Veltri
<[email-masked]>
Subject: Kooskõlastus, elektriprojekt Jägala võrgupiirkonnas

Tere Annika ja Arvo!

Kuna DHS süsteemist sain teate, et Annika tegeleb taotlusega, aga
tagasilükkamisel oli Arvo allkiri ei teadnud, kummale kirjutada, seega
kirjutan teile korraga seoses elektriprojekti kooskõlastusega Jägala
võrgupiirkonnas.

Nimelt on mul mure just avatud kaevikuga Ellandvahe teel. Olen püüdnud
võimalikult katastri piiri äärde kaabli rajamise planeerida ja sõiduteest
võimalikult kaugele ning samal ajal, et vähendada piiranguid siis ka
olemasoleva sidekaabliga ühele trassile.

Kohati jääb siiski kaabel mulde nõlvale. Kas oleks variant, et kirjutan
lisakriteeriume joonisele? Peamised murekohad on just asendiplaani
lehtedel 2 ja 3. Kuna kõrval on kõik erakinnistud ja põllumaad, siis
sooviks ka võimalikult vähe ja ainult hädajuhusel luua erakinnistutele
piiranguid ja IKÕ alasid.

Lisasin asendiplaanile ka lisamõõte (kaugused mulde servast ja teest) ning
muud nõuded olen parima oskuse juures püüdnud parandada ja täita. Aga just
eeltoodud mure jääb õhku, kas selle osas on veel vairante? Lisan
asendiplaani .dwg formaadis manuses.

Lugupidamisega

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.